Laman Sosial Ancaman Wanita

 
   Salam Jumaat semua nye..Ape kabar hari ini..diharapkan semua sihat belaka..alhamdulilah..aku pon sihat jugakk..ermmm..cube tengok tajuk entri aku hari ini..aku baru je terima ilmu dari rancangan Wanita Hari Ini ..macam2 aku dapat ilmu di hari jumaat nie..ini semua perhatian untuk kaum hawa..ermmm...ape yg aku nak kongsikan hari ini..jgnla kite terlalu mempercayai orang yang kite belum tentu kenal..tu yg paling aku ingt sekali..selain itu,jgn biarkan diri kita ditipu org..paling pentigng sentiasa kena berjaga2..ermm..tu ape yg aku dapt ikutkan mmg banyak..kadang2 tuh ade tak kite nie terfikir ade orang kena kan kite..??maksud aku..kenakan kite secara halus..ha??tu yg kita kena berjaga2...ini yg membuat kan kite padah..dan bahaya.. ingt tu..bahaya betul bila zaman nie da mula berubah..dengan teknologi sekarg  ini..sepatut nye kite gunakan dengan baikk..itula manusia...ini satu lg..ape yg aku dapt sebelum online ke..baca lah bismillah...elak kan diri kite dari disihir..beringat la kite..sekarg nie aku pon tgh duk berjaga2...parah la hidup aku...
Thanks dengan Tajuk hari ini..Lamn Sosial Ancaman Wanita..

   Itula dapt aku kongsikan bersam untuk kite semua..thanks kepada Wanita Hari Ini...sebab kongsikan nye..aku pon dapt ilmu dan semua akan dapt ilmu...ilmu yg sangat berharga...itu lah yang termampu bg aku...cukupla entri di petg hari ini.....hope korang akan dapt ilmu ape yg  aku sampai kan...
                                   Salam Sayang Untuk Semua.....

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...