Mimpi Lagi

 
   Selamat malam untuk semua yg walking malam nie..Thanks sudi singgah blog aku yg x seberape nie..hehehehe...aku da mlas nk merepek meraban malam ni..aku nk terus kan entri aku malam nie...sebenarnya aku mimpi kan seseorang yang da lame aku rindu kan nye..skrg nie die da stdy dekat P_ _ _ _ cube teka??,..hehhehehe..aku mimpi die..and ape yang aku tahu sekrg nie die da sombang arr..huhuhuhu..sedih aku...kepada yang sentiasa follow aku..akan tahu siapa die...mesti ade yang tahu..aku rasa tak patot arr aku nk bg tahu sape die..mimpi kali ini cuma mimpi biase je..tak la teruk macam dulu kann...ini beza nye..aku mimpi...kembali ke alam persekolahan..hishhh...da nk setahun aku tinggal kan...hahahahaha...lepas tu aku jumpa die...perggghhhh..mmg smard arr..biase arr zaman sekolah lak tu...aku tak bercakap dengan die pon..tp die senyum dengan aku je..ape la tanda nye uh..hishhh...fikir..tu je yang aku nk kongdi kan malam nie..

                                        Salam Sayang Untuk Semua

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...