Nak Cerita Ke x Nie?? !!!

     Aku hari malas lah nak updates disbbkan x ade kepuasan dihati aku nie.aku kne jugak tulis..cume ape yg aku nak..aku just nak tenang jer..title post aku he nie pon mcm nak x nak jerp cer kt teman2 choc nie hah..ade sbb yg tersendiri aku nak updates ke x post nie..kdng2 uh aku da mls nak memikirakan hal nie lah..disbbkan aku nie seorng manusia kne lah pikir jugak kan..ingt sbg manusia kne pkir lah jugk kan..


     Sebenarnye ade yg sakit kt ht aku nie hah...disbb kan seseorg nie..buat aku meyampah kan kt die..tp buat sementare nie aku x nak meyampah kt die kan..tnggu lah aku da blah msuk poli nanti kan..mse tuh arr ko jgn nak terhegeh2 call aku mntk tolong lg dgn aku yer..aku rase lps nie aku nak break off dgn kawn aku uh..aku leh x dpt lah nak mention nme die kan sini kan..nanti satu hr nanti,,aku nak cer ape yg diorg da buat kt aku selme aku kwn dgn dgn diorg nie hah..aku x sabo nie..aku cme nak dpt kan kwn br jer kt kedah nanti..aku tnggy nak blah jep dr n9 nie hah..da bosan rse nyer..pasala kwn aku yg sorng nie yg aku cerita yg die x bg aku borang LCCI tuh..aku akan doakan die akan berubah..aku berdoa ats ape yg die laku kan kt aku..akan dibals dgn ALLAH ..nanti..tnggu jep lah yer...


      Dalah aku mls nak ckp lg hal nie..sbb aku akan lps kan nye nanti..insyllah lah yer..ermmm pasal lgu tema blog aku nie..aku sesalan dgn ape yg kwn aku tuh da buat kt aku selme nie ..aku sesalan sbb die x panah nk tlong aku slme niekan..mntk tlong je da ckp mcm2..tuh ke nme nye kwn kan..cukup lah..jom kite hayati lagu Beribu Sesalan..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...