Rancangan Aku Musnah

      Aku dah lame tak buat pos baru nie..rindu pulak nak tulis..Tak per hari nie ade mse yg terluang tuk tulis hasrat aku yang sebenarnye..Bile lah aku dapat makan MC. D..dah lame aku x mkn nie..hari tuh ingatkan keluar nak makan ler..habis hasrat aku terpaksa dibatalkan dek kerana sebab yang tertentu..aku terpaksa batal kan niat aku demi kepentingan orang lain..huhuhuuhu..sabor je lah~..biarlah lain kali lah aku makan..nak buat macam mne kan..aku kena hadapi jugak..terkilan rasenyer..hehehehe..myb bulan nie aku nak p makn jugak..kali ni tolong jgn sape2 pon nak halang aku..aku dah berbulan2 x makn nie..last mkn bulan 4..hhuhuhuu...lame kott...sabo lah~konon nyer lah..nak rase jugak makan GCB kan..x per lah..dah lah..bulan nie aku mesti makn jugak..

       Lepas tuh,aku sekarng nie dah tergiler pulak kt drama korea kan..Aku dah maju dah sekrg nie kan..Nie semua nyer gara2 drama Cinderella Man...Pergggghhhhhhhh...mmg terbekkkkk~ lah...Handsome2 kot..tercabar iman aku kejap.hehehe..kejap jer lah..hahahha..lepas tuh pakai baju perghhhhhhh..smart kott..gilerr arr...
    Walaupon drama nie dah lame..aku tak heran semua tuh..biarlah orang nak ckap ape pon..hehehehe..yang penting aku dah minat semua nie..hehehe..aku minat x lah tergiler2 sgt kan..macam orang kt luar sane tuh..hehehehe..
         Tuh yang aku nak post skrg nie hah..cukoplah yer..hehehe..nanti aku post lg yer..

2 comments:

  1. best ke? kite ade tp x penah tgk huhu

    ReplyDelete
  2. ohhh..cerita korea ehh..bestt lah jugakkk..hehhehe..lgpon drama nie dah lme kan...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...