Berlari Berkejaran

Assalammualaikum dan selamat malam

   Rindunya kat blog aku nie..baru sehari tak jengah dah kecoh dengan blog nie..hehehhe..okay tanpa membuang masa aku nak cerita tentang tajuk entri aku nie hah..pagi tadi macam biasa lah aku pergi lah jogging.Tengah duk lari tetiba aku rasa macam ade sesuatu kat belakang taw..aku berhenti nak tengok sape yang kat belakang aku..rupa-rupanya..hisssshhhhhh...ANJING..seram aku dibuatnya..nasib baik aku tak lari laju sangat kalau tak dah tentu aku kena kejar..ibu aku dah cakap dah kalau ada anjing berhenti dulu.so ,aku pon bagi lah dia jalan dulu..pucat lah jugak muka aku bila benda nie berlaku depan mata kan..huhuhuhu..
Lebih kurang macam nie lah.Nasib baik lah aku x kena macam nie.

    Pusing kali kedua..kau orang semua mesti tak percaya kan pagi2 buta dah ade hantu..hihihihikikkiii...kali kedu ni lagi dashyat arr..aku tak kena kejar tapi aku terserempak dengan HANTU JERANGKONG..kali nie memang lagi dahsyat arr..nasib baik die tengok aku jer..kalau dia kejarlah kan..comfirm aku lari macam nak pergi mereton..hahahhaha..kalau kau orang nak tahu lah kan HANTU JERANGKONG yang aku mean kan tuh manusia arr..hehehehehe..tak tipu dia betul2 macam jerangkong aw..bukan macam dah memang pon..hahahaha..kalau nak tahu die jiran aku.nak kata die manusia entah larr..tapi manusia yang hati die busuk memanjang..kalau nak tahu die tuh aku gelarkan WARTAWAN TAMAN BUKTI SETIA..tanya jer kat die semuanya die tahu..Ape je die tak tahu bagi die semua tuh rugi kalau tak ambik tahu...aku dah lame dah sabar dengan perangai die uh.disebabkan die sorang lah satu taman tak berbaik balik macam dulu..aku pun sendiri tak tahu apa yang dia guna-guna kan..hishhhhh..tak bekk dosa ja buat semua tuh..tapi ape2 pon aku sabor je lah ~ dah stop cerita pasal manusia bertopeng kan manusia ni..
   
huhuhuuhu...takot nyer2....
   Cukup lah untuk hari ni yer..aku nak uruskan mukabuku aku tuh..entah ape hal pulak tibe2 ja die buat hal lah..masalah nyer dekat kotak chat uh..contoh arr sepatut nye yang online 72 orang tapi yang kelur berape jer..masalah larr..nie yang aku rasa bengang dan marah.grrrrrrrrrrrrrhhhhhh...
                                
                                                        Salam Sayang Untuk semua nyer...

1 comment:

  1. hihi..
    manusia bertopeng jerankong??wahhh..

    uikk,kite geram gak ngn chat fb yg baru nie..betol la cam kamu cakap,yg on9 ramai tp list kuar ciput..pening je.. ngeh

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...