Kenapa ? ? !

Assalammualaikum Dan Selamat Tengahari...

    Ohhhhhh,tidakkkkk..Kenapa??tajuk entri aku dah betul2 memeranjatkan kan ??hehehhehe..tak ade lah sampai nak memeranjatkan kau orang semua kan..saja nak bagi suspen sikit..Banyak sangat yg aku tempuh semalam dan hari ini..First semalam,adik aku tetiba ja die suruh aku ajar AKAUN ..perggghhghghghhhh..aku kena lah ajarkan macam biasa lah..aku ajar untuk bab Kelab Dan Persatuan..bab ini memeng senang..memang lah aku minat dengan bab ini..aku pun mula lah buat macam biase..kire2 tak dapat..kire lg tak dapt jugakk..hehhehehe...nampaknya aku sendiri dah lupe sikit2 arrr...alih2 adik aku yg ajar aku..hahhaha..kite orang memang selalu kongsi ilmu pasal akaun ke n subjek lain pon..kali ini aku kena lah study akaun lagi..kalau boleh sebelum aku pergi sana..kalau boleh aku tak nak lupe..malu oooo..dah lupe semua ini..kena lah study macam ambik spm hari tuh..aku kena try buat soalan yg susah2..hishhhhhhh..teruk lah aku ini...kena berubah dari sekarang sebelum terlambat..aku pun sekarng ini dah kena kawal main internet..nanti aku kat sana dah tak ade sape yg nak jd tukang membebal kan..so aku kena lah latih dari sekarg..sebelum nanti aku menyesal di kemudian hari..iiiiinnnnggggaaatttt tuh fuza !!Itu cerita pasal aku dah terlampau sangat kan dah lpe akaun..
sukenye aku !!

    Hari ini aku penat lah..penat sebab tanggangjawab aku yang menjadi pengagur terhormatkan...Semua tanggungjawab aku kena jalan kan..Aku kena jalan kan tugas aku ini..Macam-macam aku kena buatkan..tapi tak ape lah ..kena sabar je lah kan..aku kena buat jugak aku tak boleh nak mengelak sangatlah..itu lah keje aku...tiap-tiap hari dekat umah...cukup cerita aku pasal dekat umah ...dan cukup lah entri untuk tengahari ini..malam karang... Insyallahhh....Ingat nak cerita pasal aku tak sabar nak tunggu bulan Ramadhan...Tunggu taw....nantikan malam ini.. ! !
Rindunyer !
                                                             Salam Sayang Untuk Semua ! !      

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...