Tangisan Dalam Senyap

Assalammualaikum Dan Selamat Pagi

    Sihat semuanya?Diharapkan semua nya sihat belaka.Terlebih dahulu aku nak bagi tahu dekat semua nya,first time aku buat entri pada pagi yang teramat mulia ini..Alhamdulilah aku masih dikurniakan kesihatan yg sempurna.Anda semua bagaimana?Terjemaahan dari tajuk enti aku hari ini sebenarnya kisah semalam.Ini sebenarnya tangisan budak kecik.. nak bagi tahu dulu ini bukan cerita seram taw..Ini cerita yang aku alami semalam pada ptg hari..Masa tuh aku tengah duk tidur ..tiba2 ibu aku kejutkan suruh bangun ajar sepupu kecik aku tuh mengaji.Aku ape lg menjerit arr..mengamukkan disebabkan aku ini penat.Lepas tuh aku suruh budak tuh baca ..aku dengar je.beberapa minit kemudian aku suruh die baca tempat yg sama.dah baca belum habis lagi tengok2 die menagis arrr...alamak betapa terkejutnye aku kan..takasima kejap..hahhahahaha...aku pun tak tahu nak buat ape.. bila tengok die nagis ibu aku terus suruh die balik .dah pulak aku yg kene marah dengan ibu aku uh..aduhaiiii ..siapa tak bengangkan..memang arr salah aku..aku tahu larr..tapi kau sendiri tak tahu kenapa die nagis.. PELIK ! !
Kesian budak ini ngais arrr

    Petang dalam pukul 5 lebih larr..kalau tak silap aku lah.Die datang nak beli ice cream kat rumah aku ini..hahhahaha..ibu aku suruh budak tuh kejutkan aku..budak tuh tak nak kejutkan aku..alih-alih budak uh takut dengan aku sekarang ini.Lepas tuh ibu aku bagi tahu die...tempat yang die baca tuh dah lame dah..sebenarnya die dah dapt ngajikan situ.lepas tuh aku nie jenis yg suka sakitkan hati budak ...DENGKI arr..aku tak tukarkan die lah..hhahahaaa...Jahat aku ini kan..dah sampai sekarang budak tuh takut dengan aku ini..hehehehee..Ape aku nak buat sekarang ini...hehhehehehhe... itu lah cerita nya..yang aku nak kongsikan dengan semua..Aku akan ambil ikhtibar apa yg terjadi semalam..Aku akan berubah..
Marahnya aku

    Cukuplah Entri aku hari ini...Aku seronok sebab dapt kongsikan kepada semua..Kalau boleh aku nak kongsikan semua cerita yg best dekat semua...
  
                                                     Salam Sayang Untuk Semua Nya  !!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...