Pergggghhhhhh...Sedap gilerrrr...... !!!!

 Assalammualaikum dan selamat tengahari..
     Ape khabar semua??sihat ke x??hope semuanya sihat belaka.Baru satu hari tak tulis rasa dah macam seminggu rasanya,,hehehehe..tangan ni dah sibuk suruh menulis..memang gatal sangat tangan nie..Kalau nak tahu ape maksud tajuk entri aku nie..jom sam-sama ikut..
     
     Kenyang rasanya bila dah minum air yang aku idam-idamkan selama nie.Hot Chocolate..perggghhhhhh..rasa macam dah lepas segalanya.Ape yang aku nak semuanya dapat beli.Biarlah orang nak cakap ape pon.Ade aku kisah.HERAN !!Kau ade ker??hahahahaha..Gurau ja..Rasa macam senang nya dalan hati ini hah..Lepas tuh lawan pulak makan durian lagi lah bertambah kenyangkan..memang best larr..Aku rase macam hari yang paling indah sangat2.hehehhe..
  
   
Sedap...yummmmyyyyy..



Ini jangan cakap lahh..SEDAP !!


    Eleh aku ni baru macam tuh dah nak kecuhkan..tul x ??hehhehe..Alangkah indah nya kalau aku sekarang nie tengah duk stdy..memang sangat lah best kot..macam-macam boleh buat..seronok rasa nya bila dah stdy kan..itu jar yang nak kongsi dengan korang..mesti korang kata aku ni macam sengal kan..hehehehehe..Hopeful kau orang semua boleh komen ker..??apa2 ja lah..





                                                       Salam Sayang Untuk Semua  !!!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...