Mane Mood Aku Ini !

 Assalammualaikum Dan Selamat Malam

      Tajuk post aku hari ini buat kan aku tak ade mood hari ini Mood nak tulis hari pon macam dah tak ade..Sekarang ini aku tengah duduk cari mane pergi mood aku hari ini..Sedangkan aku dah lame tak tulis ..Kalau tak aku selame initak tulis sehari dah risau kan.Kali ini lain sikit larr...Aku nak jawab kenapa dengan mood aku nie..Kejap rasa nak tulis.Kejap tak.Hishhhhhhhhh...Lain macam sikit aku kali ini..hehehhehe...Nak kata aku happy memang arrr..sebab aku sekarg dah ramai follower.Itu salah satu nya lah kan..aku nak ucapkan Thank u kat semua yang sudi follow aku ini..Kali ini aku akan rajin-rajin updaters..okay tuh cerita pasal follow aku kan..Entah kenapa rasa macam lain sangat kan..Tolong lah jawab pasal ini..Aku sendiri tengah fikir KENAPA??nak kata happy tuh memang ade..happy sangatkan..

Happy nye
    Kali ini aku nak cakap aku rindu sangat2 dekat abg angakat aku YUS WAISAR..dah lame dah kite orang tak contct kan..die pon busy shooting dengan drama baru nye JANGAN BUNUH RAMA2..sekarang ini die ade kat cameron..rindu dekat die...hope lepas ini die tak busy sangat larrr..hope die sentiase sihat..
Ini rindu di awan biru.tapi aku tak rindu di ladang strawberi.

     Cukop untuk malam ini yer..dah ternyata aku pun dah jawab kenape kan..Kadang kali aku ini tak ade apa yang nak dikongsikan.aku akan cube ade cerita..nantikan semua ya..

                                                             Salam Sayang Untuk Semua....


             

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...