Terima Kasih ! !

Assalammualaikum Dan Selamat Petang....

   Alhamdulilah..Kini aku hadir sekali lagi untuk membuat entri hari jumaat yang penuh dengan maknanya tersendiri...Kini aku berada dalam keadaan yg sihat walafiat...bersyukur aku masih ade dimuka bumi Allah s.w.t. ini..Hari ini penuh dengan makna yang tersendiri..Apabila tuhan telah menurunkan rahmat-Nya...alhamdulilah jugak kerana telah memberikan aku rezeki yg melimpah ruah..aku happy juga sebab turunnya ujan di hari jumaat ini..Penghulu Segala Hari...hujan hari ini turun dengan lebat sekali..uh orang kata kalau ujan ni tidur sedap kan..tapi aku tak ..malang sungguh kan..hahhahaha...tak ape lain kali ade lagi kan..dalam saat ujan ini lah kite boleh menikmati kesejukan dan kediginan..wahhhhhhh ..aku nie sejak bila dah pandai berdalih kan...syookkk arr hari ini..
Aku Bersyukur sangat

   Disebabkan yang keduanya,aku hari ini tak pergi jogging..hehehe..best kot..semalam pon aku tak pergi..hari tah apa lagi kan..hahhaha...ini semua kerana rahmat yang diturunkan..Selamat aku..hhehhehe...besok lah aku last jogging..kan hari isnin puase dah..so last esok...esok aku bersungguh-sungguh aku nak pergi.sebab besok jogging dekat Kompleks Sukan Paroi...pergghhhhhhh...memang best larr...hehehehe...biasa lah hari ini punyer..hahaha..aku pun abmbil lah kesempatan untuk tidur kejap jer..masa ibu dengan ayah aku pergi pasar tadi..aku curi tidur kejap arr..lepas tuh yg buat aku sedar tuh telefon pulak ..aduhaiiiiii...kacau arrr..memang taw..nak marah dah berlaku pun..dah lepas..yg penting dapt tidur kejap...hilangkan mata yang ngatuk...legaaa!
aku memng pantang kalau orang tak ade dekat umah ini..tidur arr...terbekkkkkkk! !
  
     Cukuplah entri hari ini...mybe besok aku tak tahu sempat ke tidak nak buat entri ini...besok ade buat family day ohh...hehhehehe..insyallah kalau boleh aku buat entri nanti ..kalau sempat lah yer..hope semua nya rindukan entri aku yer...

                                                             Salam Sayang Untuk Semua ! !

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...