Tahniah !!

Assalammualaikum Dan Selamat Tengahari

     Alhamdulilah hari aku masih berada di muka bumi Allah s.w.t.. Ape khabar blogger semua nye..??Diharapkan semua sihat ye..Hari ini tak ade cerita yg begitu menarik untuk ditaip.Jari pon macam dah tak ade mood untuk menulis lagi.Kenapa ??Fikirkan lah yer fuza..

    Pertama sekali aku nak ucapkan tahniah pada adi aku yang berjaya menjadi pelajar cemerlang dalam subjek Ekonomi Asas.Mudah-mudahan die akan dapat anugerah untuk pelajar cemerlang SPM 2011 ini.. amin....harap-harap doakan aku akan dimakbulkan..kata nyer die amik Anugerah nyer hari ini..ape pun tahniah sekali lagi..aku sendiri tak menjangkakan adik aku dapat..kalau semua nak tahu die bukan dengar cakap kalau suruh stdy malahan die buat tak tahu jer bile aku cakap kt die..hehhehe...aku proud dgn die arr..hopefuly die cemerlang dalam Trail dengan SPM.
Tahniah my sis!Gudluck your SPM

    Yang kedua ape yang aku nak cakap kan..tahniah! sebab semalam aku berjaye bangun lambat dari tidur.penat sangat hari sabtu tuh.hishhhhh...orang cakap bangun sekali sekala tak pe kan..jgn selalu sangat nanti rezeki lari la.. Aku nie nak kate kuat tidur tak lah.cume terlebih tidur..aku sekarang nie kena jage waktu tidur aku ini ..kalau tak badan aku mesti naik lagi.ini nasib baik dah turun..Lepas ini boleh jage badan ladi kan..kan dah nak puasa..Ha'ah kan cerita pasal puase ini kan.Dah tak lame lagi kan.Aku betul rasa tak sabar lah..hehhehehehe..Tak sabar nak jalan kehidupan sebulan dengan berpuasa ..bestttt tuhhh..Tak pe fuza sabar-sabar...
Seronoknye Tidur!! ZzZzzZzzzz !

     Okay tuh cerita pasal Tahiah kan...!!Cukup lah untuk hari ini..Aku ingat nak pergi lunchhh...


                                                        Salam Sayang Untuk Semua ! !

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...