Alhamdulilah !

Assalammualaikum Dan Selamat Petang..

     Ini merupakan entri aku yg kedua..yg tadi uh untuk segmen bersama 'BEN ASHAARI'..ini segmen bersama choc fuza..hai ini macam biasa aku nak kongsi kan kehidupan aku sehari yg berada di rumah sepenuh masa sebelum melanjutkan pelajar ini..aku boleh dikatakan sebagai suri rumah..hehehehe...macam gini lah biar aku teruskan tajuk entri aku yg sebenarnya..

    Hari ini dalam sejarah aku duduk buat kerja Akaun...kerja ini adik aku yg punyer..aku dengan merasa rajin nya..buatkan lah kerja die tuh..lepas tuh aku kena jugak ajar die balik...huhuhuhu..tak larat aku nak kena pikir balik semula..nak ajo die lagi kan..pening kepale aku dibuat nya..tak ape nie semua boleh buatkan aku lebih memahami lagi..dan persediaan tuk pergi ke sana..hhehehehe...sebelum tuh aku nak bagi tahu..yang aku dapat buat semua tuh..ape yg jawapan nak aku dapat ...Alhamdulilah..hope lepas ini aku boleh buat lagi..aku harap soalan yg lebih mecabar..buat akaun ini kena ada nilai kesabaran..sabar tuh mesti ade..kalau  tak ade mesti tak dapat nak buat kiraan tuh..nanti hilang semua nya..dab satu lagi bila study tuh kite kena paham sebaik mungkin..mula2 belajar tuh memang susah ..macam aku ni hah..masuk jer kelas akaun..aku lebih semangat..bukan semangat untuk berjuang..semangat tuk balajar tuh mesti ade..ape yg lagi penting minat mesti ade..kalau tak nanti hancur semuanya..itu lah ciri-ciri untuk belajar dalam ape jua subjekk..ingat tuh..
Happy sangat!

    Itulah kisah aku happy bile buat semua nya dapat(akaun)..Alhamdulilah aku dikurniakan sifat sabar dalam diri ini..siapa yg tak happy kan bila kira semua nya dapat..??tanyalah pada rakan ku yg ambil subjek ini..macam jugak add maths dan maths..mesti ade yg telah alami dan tengah alami sekarag ini...stop entri untuk hari ini..nanti kalau ade lagi yang terbaikk..insyallahh..aku akan kongsikan kat semua blogger chocalate...

                                                            Salam Sayang Untuk Semua ! !

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...