Bersenam !!! Hu Hu Hu

 Assalammualaikum w.b.t.
    Hari ini dah masuk hari ketiga aku mulakan senaman setelah lamanya aku berdiam dan duduk dekat rumah hanya makan tidur sahaja..hehehhehe..
     Kali aku akan teruskannya bagi menyelamatkan badanku ini..Semuanya kenalah jaga termasuklah makan jugak..Diet !!..Besok ..insyallah kalau tidak ada apa-apa halangan aku seperti biasanya mejalankan aktiviti senaman aku..hehehehe...
 
                                                             Itulah yang misz nak bagi tahu...

     Alhamdulilah..blog aku telah berubah..tiba-tiba aku rasa bosan dengan background tuh..hihihihi..itu yang aku terpapaksa ubahnya..akan tetapi banyak lagi yang perlu aku laku kan untuk pembaharuan lagi..nantikan yer..
                          Salam Kasih Buat Semua follow misz.... !!!!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...