Rindunya..Dan Kini Kembali Lagi ! !

Assalammualaikum Dan Selamat Malam....
tak sabarnya !

     Rindu ?Ape yang kembali lagi?hishhhhhhhh...buat suprise pulak..hehhehehe..kan aku dah janji dengan semua..malam ini aku nak cerita pasal RAMADHAN AL MUBARAK...Aku tengok semua blogger tak sabar nak tunggu masuk nya bulan yg paling mulia..orang kata bulan yg penuh makna dan ibadah dikira...itu yg mulia nya bulan ini..bukan itu sahaja banyak lg malam lailatuqadar nya lagi,nuzul al quran, syaitan diikat seketat nya dan satu lagi aku nak bagi tahu solat sunat tarawih..kalau ade yg salah tolong lah tunjuk kan...ade ape2 lg ker yang tertinggal..hehhehe..hati aku ni tak sabar nak tunggu nye..lambat lg ker..relax lah fuza tinggal bape hari lagi je kan..sabar ~okay tuh cerita pasal aku memang tak sabar..dan satu lg..psal erti nyer lah..

    Bukan setakat syaitan semua nya kena ikat tapi kite semua kena menahan lapo dan dahaga ini..nafsu makan semua nya kena ikat..hahhaha..ade tuh yg masa buka puase je dah makan macam2 kan..hisshhhhhh,,,tuh melepaskan dendam tuh..hehhe..aku pon kadang2 tuh ape kurang nyer..orang puase makin kurus..aku tak makin tembab...hahhahaha...itu cerita pasal makan...cukup lah...

    Aku masih ingat lagi..aku mula puase dari umur aku 6 tahun lagi..itu memang dah dikirekan puase penuh arr..lepas dari itu..errrrrmmmmmm...paham ler..stop cerita pasal ini malu aku arrr..tak payah nak cerita pasal tuh...ape pon tahun ini dengan azam yg baru di bulan yg mulia ini..Azam aku ....................ehhhhhhhhh...ade lerr...hahhahaha...semua mesti ade azam ehhh...terutama pada teruna zaman sekarang ini..faham larrr sendiri untuk teruna ...kalau yg baca ini ade jugak si teruna...hahhaha.......ape pon selamat meyambut bulan yg mulia ini...
Tunaikan lah nya! Wajib !

    Okay itu lah cerita pasal puase...yg aku betul2 tak sabar....kalau boleh jadikan hari esok adalah hari yg terbaikk...penuhi dengan semua azam baru...

                                                          Salam Sayang Untuk Semua ! !

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...