Untung ler ~ dapat makan free

    Aku cakap mcm nie ade rse x puas ht sikit arr..dengan ape yg aku dengar nie..aku cakp mcm nie ade sbb kot..insyallah tak lme lg kite org akan celebrate bestday my grandma..hehhhee..ade jer yg nak mkn free time nie..huhuhuhu..tuh yang ade kaitan dgn tajuk aku nie..kepade my cousin faham larr yer..sape yg dimksudkan..
             Ermmmmm..aku tak lah cerita terlalu bnyk sgt kan pasal nie..aku happy ble nak buat2 celebrate nie kan..tapi tlong larr berhati perot sikit jgn kedekot sgt hal mcm nie..keluar sikit pon jd larr kan..nie x nak sedikan perot dgn mulot jerp..tlong lg lah x nak kan..hishhhhhhh..geram nyer aku nie..sabo jer lah ~..
     Tuh larr yg aku nak kongsikan..hati nie x oleh nak simpan sgt tahu x..rase kalo simpan pon dah tentu aku akan terpikir2 kan hal mcm nie kan..sepatot nyer aku x perlu nak fikirkan..aku x payah nak sibuk2 fikir2 hal mcm nie hah..bg lah sikit kan ..keluar kan lah ape yg patot kan..sekurang2 nyer rezeki sentiasa akan dimurahkan..ni tak buat hal sendiri jer..entah aku pon x payah manusia zaman sekarg nie hah..

      cukop lah aku pon setakat nak luahkan ape yg patot kan..bg hati aku nie sedap sikit..tak lah susah sgt nak fikir hal nie kan..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...