Satu Tragedi yang Membuatkan Aku Trauma......

Mungkin ape yang berlaku hari ni kita sendiri x tahu...itula qada dan qadar Allah S.W.T....mungkin ape yg berlaku tadi ada hikmah nye...kemalangan tanpa aku terduga...yg aku fikir mungkin x akan berlaku pada diri aku..tapi x...selame ni aku hanya melihat sahaja but aku yg alami nye sendiri...terima lah dgn hati yg terbuka ...kemalangan yg aku alami ni hanya sekelip mata sahaja ...tanpa aku perasan perkara itu...itu la kuasa Allah...sekarang ni aku merasakan kemalangan jiwa...tapi x lah teruk sgt kan...mungkin kerana moto yg laju sgt lah...dan tanpa ada kawalan terus melanggar kereta didepann...nasib bek aku x de pape la...aku ok semua nye...alhamdulilah....bukan aku yg bawak moto uh...tp sepupu lelaki aku yg bawak...tapi die cume melecet ke kaki je...sbb kne bakul moto uh...semua nye elok ..moto pon aja...nasib bek lah x kne saman tadi...kalau x hbs la aku...da la dgn memandu tanpa lesen kot...laju pulak uh...entah la...nasib baik lah makcik uh baik sgt2..aku x sempat nk kata2 ape2 pon...sbb tangan aku pon da menggigil..x sempat nk ckp ape2...tapi kereta mak cik uh  teruk sgt lah..cuma belakang keretanye yg belah bawa patah...x patah semua tp sikit je la...semua nye ok...mungkin kenangan ni akan aku simpan nye sampai ble2..mungkin ni akan jadi pengajaran buat aku sekarag ni...agar lebih berhati2 lps ni...mugkin aku akan cuba lpe kan nye...sbb aku xnk tragedi ni aakn menghantui aku lps ni...da x nk lagi da...cukup lah...aku da x nk berlaku lagi tragedi ni.....

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...