MiMpI?? Dia datang lagi??? kwn aku ?? REsult tak lama lagi???yeahhhhhhhhh

Rasenye da lame x edit blog ni ha...nk kata x de mase..mmg sentiasa free je..x pegi mne2 pon...huh...sebenarnye da lame x de cerita yg best la..hehehe.....alhamdulilah baru hr ni ada kesempatan nk tulis...first aku nk cerita pasal kawan baik aku uh...kawan baik la sgt..........???aku rase ada lg yg aku x puas hati dgn diorg la...aku rase da lame da diorg senyap ....x ctcnt aku langsung...aku da lame da sbr...tp asal la ku ni sibuk sgt pasal diorg ni...biar la ape yg die nk wt kan...aku da lame da sabar ni...kang aku meletup kang br taw...aku pon da anggap diorg dah x wujud lg...yelaaaa...lg pon konon sibuk keje la...tapi kalo on9 boleh pulak kan....nk tegur aku pon susah...yela sekrg ni tgh senang ...mmg lupe segala nye...aku xfaham la...aku sekarang da x de sape lg yg aku boleh citer ar....kawan ape nyerrr....da x mcm kwn laa...lgpon aku da x nk anggap diorg kwn aku la...aku da x ksh da...aku pon sendiri x taw asal da x cntct aku lg...ape la salah aku sekarang ni...sambung lagi,,,......cerita lagi la...ya Allah beri kan la aku pertunjuk mu yaAllah...adakah aku yg bersalah dlm hal ni ya Allah...tolong la hamba mu ini yaAllah...aku cukup x phm ape yg berlaku terhadap diri aku ni hah...entah la...aku nk kena sabar la ni...hissssssssshhhhhhhhhhhh....aku x taw la nk luahkan kt sape lagi ni...aku da x de sape lg la...tiada org cukup memahami aku ....kadang2 aku terpikir mungkin sbb aku ada tulis something blog aku kot...myb jgk die da baca...ape yg aku luah kan...salah ke kan...???tu kan luahan aku je...x pe la fuza ko kene phm jgk nanti.....pasal mimpi pulak aku mimpi baik pnyer la...aku mimpi Si Dodol...entah la kenapa agak nye kan....huhuhu...nk kata rindu tu x lah...tapi biasa jer la...entah la aku pon x taw kenapa kan??tapi kali ni die hanya senyum dan melambai kan tangan die kt aku ...ni yg ada pelik ni...perhhhh...aku pon x taw la...ape pulak petunjuk kali kan...ni yg buat aku tertanye2 ni....hehehe....rase nya terlebih appy la pulak...hahaha...dalam appy mesti ada sedih nye,,,macam ape yg aku cerita kan tadi...aku sedih dgn sikap kwn2 aku la...aku x taw nk mintak tolong dgn sape2 kan...selain diri sendiri kan...hihihihi...aku mntk sgt ppertunjuk Allah...ok cerita tu da selesai but ada satu lagi yg x selesai ...result akan keluar pd 23 MAC....huhuhu...rase x sabar pon ye...rase tkot pon ye...rase x senang duduk pn ye jgk...berdebar lagi jangan cakp mmg nk gugur jangtng ni...selama ni mnjadi tanda tnye aku da kwan aku tp kali ni terbukti  lame lagi la...hhuhuhuhuhu....terrase sgt ni....uhhhhhh.........tunggu je la ape yg akan aku dapt selama aku belajar ni...da 11 tahun aku belajar...ape yg aku belajar pon akan memberi kesan pd diri aku kali ni...then,ni jugak mse depan aku.....ni yg aku risau yg amat sgt2...da tahap teruk...hehe....insyallah...aku yakin aku akan dapat keputusan yg cemerlang kali ni...dgn usaha yg x pernah pkir nk tido pon...dan berkt doa aku sendiri dan ibu serta ayah aku ni...aku tempuh jugak dugaan yg aku dapt mase spm uh...aku tetap tabah tuk terus kan juga dgn kehidupan yg normal...tapi deket hati rase bimbang dgn ayah aku...tp alhamdulilah...aku tetap kene tabah....ni semua kerana Allah juga...kalo x aku x jd tabah....aku berdoa jugak harap dugaan ni akan menjadi aku lbh berusaha untuk berjaya.......eeeehhhhh panjang la pulak aku berkata....ape pon tetap kene terima dugaan dan result yg bakal aku dpt utk mase dpn aku ni.....insyallah.........mudah-mudahan aku akan dapat keputusan yg cemerlang dlam SPM ni....demi mase depan aku niiiii.........

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...