Semuanye telah terbukti.....Sukar untuk mempercayainye.... ??????????

Alhamdulilah...semua nye da selesai..usaha aku telah membuah kan asil ...ternyata..aku ssh berjaye dam menempuh idup br...aku da 2week ambk...aku bersyukur dgn result aku...walaupon x cemerlang mcm mne yg aku nk...tapi tuh lah...patut aku ber syukur...terbaik lah result uh...aku dpt...2A- 4B+ 1C+ 1D 1E... 2A- aku dpt untk subjek Akaun dan agama...tu yg aku kne prcye lah...yg lain uh phm lah..tp kecewa dgn sbjek yg aku jangka kan senang tp tuh la dpt yg x btol la pulak  ADD MATH ..huhuhu...x pe lah tu lah usaha aku selame ni...yg aku x berapa tumpukan perhatian...x pelah..aku tetap bersyukur sgt2...cerita yg aku nk kongsikan yelah...aku x taw nk pilih U mne???aku tgh pening ni ha..aku sekarg tnggu je lah dr mne dtg semua uh...sbr lah ye...bnyk sgt bg cadngan....seterusnye aku nk cite pasal SI Dodol ni...die dpt result yg terbaik lah...5A..wahhhhhh...pandai nye dier...x sangka kan ...sbb aku pon ada gak terfikir yg die akan dpt result yg terbaik lah..dan menjadi pelajar yg cemerlang..hihihih.....yg lebih memeranjatkan aku ni die da ada FACEBOOK..untung nye aku..hahahahahaha....lps ni aku blh jd kwan die...mne lah taw lps aku boleh menerima die dlm ht aku ni ha..tapi ape yg aku taw die mmg ssh sikit lah,,..ingt kan senang td...rupe2 nye x pon...huhuhuuu...aku cbe yg sehbs boleh lah....I can try...alamak aku ni apehal ttbe je speking...hihihi...aku akan buat yg terbaik lah...cerita yg paling HOT sekali...aku dpt knl dgn seorg pelakon yg x berape nk terknl lah...tp die THE BEST LAHHHHHH...die sanggup layanpemnt die ni ha...bestttttt gler la ...kalo nk knl die....dekat cite drama Trilogi Cinta ...sebuah drama yg diadaptasi dr novel karya Sharifah Abu Salem...mmg best sape yg penah baca mmg akan ckp cite ni antara cite yg terbaik...drama ni da hbs da...tnggl lg bape hr je lg...huhuhuu...x sbr rase nye lah...kalo nk taw pelakon yg sporting uh nme nye YUSWAISAR...kalo bleh aku nk korang semua tahu nme die....oppppppssssssss...ok aku da nk buat keje lain lah,....nanti ada ape yg aku rse patut aku luahkan aku akan luahkan lg ye...aku ada bnyk cite ni ha nk kongsi kan...tp nanti lah...nk taw title nye tunggggggguuguguuguggguguu..................................byeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.......salam...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...