Dilanda kebingungan ...

    Hari nie terima srt tawarn dr upim bawah mara..huhu..ssh kot ht nie nk buat kptusan..amat mnyusahkan..pening kepale aku dibuat nyer...asl hah??mcm aku trime hr nie...nk tnggu poly ahad nie la tuh...lme jugak...yg mnjd masalah nye kalo x dpt poly mcm mne??nie yg aku rungsing kan nie hah...da la tarikh yg die bg upim cept gler nk hbs..org ckp rugi tolak twran org da bg kan..da mara spport semua nyer lak tuh...kua besok da ade keje la...ssh aku dibuat nyer...rse mcm nk hentak je keple nie kt dinding umah nie...ok ape2 pon aku akan pasti kan yg aku akan dpt poly uh...okies ..stop cite nie...


     Cite sek..aku msuk form6..semntare tunggu mne twran aku msuk lu kan...yg jd msalah nye ckgu selalu mntk byr yuran..huhu...bosan aku kot...tiap2 hr kne mcm uh jer...nk naik lemah telinga aku nie dgr ckgu mntk utang kan..aper arr??aku msuk pon sbb aku nk try mcm mne nk stdy kt f6 nie hah...aku myb x kan stay kt situ...cukup lah..cikgu semua buat aku x nk msuk mne2 ipta ..buat aku mcm patot kne stay lak..x sanggup aku nk hadapi subjek favrte aku uh MUET ..mmg payah kott...mcm2 aku pkirkan ...yela walaupon mmg singkt tuk p ambk DEGREE..sukar sgt2..ape pon bia larr...alu da x sanggup nk hadap buku lg..kali kalo aku stay da tntu aku kne pikir nk bersaing n nk cermlng kali nie...aku ambk kls pengurusan peniagaan,akaun,ekonomi..next ambk sbjek wajib pulak..pengajian am..uhuh...br beljr sikit jer larr...tp ok arr...cume yg jd mslah nye ckgu ekonomi lak soh bc note sendiri...parah lah idop aku...die terang pon aku x phm..da la aku da xnk ckp f6 nie hah...


     kecewa dgn my friend...die cbe tuk jth kan aku jer ble ambk klas uh...septot nyer die bg semangt kt aku..nie x..nk jth kan aku ade lah..huhu..ape la die nie...da la ..mls ckp psl die..

   Aku nk ckp pasai Si Dodol..kpde yg da lme 4llow blog aku..msti da taw sape die...hehe...mse pndftran f6 die ade aw mse uh...but die cme dtg mse hr tuh jer..lps tuh die mnghilang pulak...alsan die malu dgn ckgu..huhu..wat aper larr nk dimalukan nyer..tahu lar semua ckgu die..x pyh lah sampai mcm tuh sekali..hehe...then at the same time aku satu group dgn budak nie mke die persis mke Si Dodol..but attitude nye x same larr...Klon DOdol tuh gelaran die...but yg beza nye senyuman jer...tp senyum Si Dodol.lg ikhlas larr...hehe..

  da la aku x nk terskan merepek aku nie..tuh arr da lme x update mcm cite aku nk tulis...aku rse sampai bsok pon x bis kan..daaaaaa....ckup la..n stop....

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...