Zaman Silap Kembali Lagi .... ???

    Tajuk da menunjukan suspen la pulak...haha...ape lah aku nie..titbe jer nk buka cite da lme pulak..org kate ble da lps uh..biar kan lah...okies sebenar nye aku nk kongsi dgn korang semua dgn ape yg da berlaku hr nie kt aku...sori larr lmbt sgt aku nk update semua nie..ikot kan td..tp tuh arr..x dpt idea kot nk tulis...hehe..hr nie kalo bleh aku nk tulis pendek jer arr..malas nk tulis panjang nie x larat nk menulis nye..kite trusankan cerita nye lah yer...

    Hari ni merupakan hari jdi Ex aku sebnrnye..merangkap kwn baik aku(eeerrrrr kwn baikkk ker)haha...lebih kurang mcm tuh arr..hehe..aku ter peranjat sgt die call aku hr nie...yelah dpt call free jer call arr aku...ermmm..nk x nak aku pon layan je lah..tp hati aku tetap ikhlas..haha..yg paling pentng sekali die call aku pg2 bute taw x..nsb bekk aku da bangun..kalo x cmfrm aku off telpon uh..nsb lah ko lah..haha..ape arr aku nie..kalo nk taw sblom nie aku x pernah cer kt korang pasal ex aku an..kali nie aku cer pulak pasal die...mcm biase lah die tnye aku pasal stdy kt mne..dpt U mne...mcm2 lah..ape yg paling pentng die men2 lak dgn aku pasal pakwe nie..aku mls arr nk ckp hal nie..da lah kan..aku da terkene dgn cinta."alamak terjiwang kejap pulak" ..da lah tuh semua nye da berlalu lah..sekrng nie die tgh single lah pulak..ape yg org ckp jgn pernah berpatah balik semula..biar kan die..da terskan ke hadapan lah yer...pd hakikat nyer..aku pon x phm nape die still contct aku sekrng nie hah..tuh biar die jer yg jwb lah yer..aku x taw..x pe sekurang2 nye aku ade kwn yg ingt lg kt aku kan..bersyukur lah..aku nk tutp cer nie..aku nk bg kesimpulan nye..
 
       Ape yg aku pikirkan sekrng nie..aku da mule ingt die balik..entah secare automatik aku ingt kisah aku dgn die yg aku lalui bersame die mse tuh..asl hah??payah sgt ker nk lpe ape yg berlaku mse tuh..????payah ssngguh lah..sekrng nie aku nk tnye Knape ko hadir disaat aku lpe kan ko???kenape??tlong lah jwb yer..haha...btol pd hakikat nye aku da lpe kan die da pon kan...entah lah knape ekk...tlong larr phm aku..tuh jer yg mampu aku nk kongsi kan hr nie..haha...hope korang enjoy lah yer...aku akan cbe lpe kan ko jugak...
     

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...