Akhirnye Aku dapt Jua.. Alhamdulilah

   Aku bersyukur aku dapt jugak sambung stdy lg ..bukan di form6..tp di politeknik..wahh saper yg x nk kan pelung da ade depan mate sekrg nie hah..so aku pergi je lah..aku rse pelung x patot dilepaskan..ape yg pentng aku dpt cost yg aku nk selame nie..Dip Akuantasi ..aku harap aku akan berjaye satu hr nanti nk jd seorg Akauntan..amin..sekrg nie hati aku rse mcm2 taw..rase nk menagis pon ade,rse appy pon yer..x terhngge larr sekrg nie..yg mampu aku kate kan..ALHAMDULILAH...

   Sekarng nie aku nk cite pasai si jantng ht..aku x dpt nk mention nme die lg la skrg nie..tkot nanti ade jer yg taw..sabo jer larr..aku nie mmg da terlbh sabo taw...da lah aku x nk cite pasal nie..aku nk citer yg die dpt jugak masuk politeknik same mcm aku gak..hehe..nie yg kedua buat aku happy kot..THANK YOU ALLAH..tp cost die jer yg lain..Dip Kejuruteraan Makenikal...beza kan...ape yg aku harap kan aku dapt satu poli dgn die kali nie..mudah-mudahan aku dgn dier kali nie..amin..aku nk same dgn die kali nie..kalau da allah bg die utk aku..aku akan terima dier..kalo da itu jodoh aku..dan die tuk aku..cukp larr ape yg aku cite nie..kang da mngarut pulak..

   Dan sekrg nie aku da berhenti sekolah da..aku x sanggp nk megalas pelajrn yg ssh tuh..x sangup aku duk depan buku jer,...selamt tnggl buku2 f6..heheaku btol2 x sanggup larr..besok aku da x stat sekolah..duk umah la..mcm lps SPM lu..hehe..ske aku..saper x ske kan..

  Kepda kwn2 aku yg x berjye..x per..ade lg..tnggu jer ok..lps nie rezeki korang lg bek dr aku taw..mse depan korang myb lps nie lbh cerah keyh..jgn risau..aku sentiase doakan korang..n kepde yg berjeye yg nk p mne tuh..semoge korang berjye kejar cita2 yer...amin..Kenang Aku Dalam Doamu....

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...