gOOd nEwS to mE.....

aku br je dpt offer keje kt UKM ...mmg berita gembira aku la...hehehe...seronok btol la...mybe aku keje dlm bln 3...tapi harap2 aku dpt la...uishhhh...rse x sbr la plak...keje aku ok la...just jadi pengawas peperiksaan la...ok kan...alhamdulilah...aku akan dibyr gaji RM30 sehari la...ok la jgk...kalo da 2 minggi aku akan dpt dlm RM360...ok la jugak...dlm bulan yg same aku dpt result la plak kan...rase mcm berdebar pon ada jgak la...tp kan aku da berusaha dgn gigih...pasti aku boleh nye...aku harap kan aku akan dapt mnjadi student yg cemerlang la...aku nk sgt2...aku harap berkat usaha aku dpt result yg cemerlang laaa....next new,aku dpt taw yg Dodol dtg sekolah hr uh..aku dpt taw sbb adik aku yg bg taw...ermmmm...ok sekurang nye ada org yg nk bg taw pasal dye...dlm mse yg same aku dpt taw,...die uh gentlman la...uh....best nye...insyallah satu hr nanti aku akan jadi milik nye...hishhhh...berang la ko ni fuza...da...tapi kan alangkah indah nye... aku dpt jmpe dgn dye dlm mse yg terdekat ...aku akn tinggal kan satu new ni smpai sini je la...aku da nk melaku kan ibadah kpd allah...assalamualaikum................jangan lupe selalu lah ingt rasulullah S.A.W.....hari ni merupakan hari kelahiran baginda.....sentiasa la ingat baginda...........

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...