Lamanya tak update blog.. Rindu nye

da lame da x tulis ni...bnyk sgt arah lintang aku dapat...dgn x de line nye...bile nk bukak mse 2 jgak la x de line..ni la mase nya aku nk update blog aku....heheheheheh...aku bnyak cerita nk cerita ni...pasal hari uh aku g Wisma Umno...ala pasal taklimat...masuk kolej nye...sebenarnya just nk promot la ....tapi mcm2 gak aku dapat mse hari uh...kire best la jugak an...tapi geram kt Mr.Muiz..apela bg aku pegi...aku ingt nk masuk UiTM ...kire Kolej ni max dgn UiTM...ape pon aku da ada da tujuan aku lepas ni...kalo x dpt U ...aku boleh pergi kolej ni....tapi x la rase mcm ane kt U nanti kan...aku harap sangt2 nk masuk U...dapat la rase mcm mne kt U uhhh...best nyer...tapi aku nk tempuh satu lg la...result x kua lg la...ni yg buat aku risau la..aduhaiiii......hhuhuhuhuhu....nk taw x nme kolej uhh...KTYGA..kagi satu kolej ni kalo lps stdy kt situ dapat keje dkt A'Famosa ..best jugak kan...da semua nye cost yg aku nk ...mcm biase la...Akaun....tapi tgk la macam ane nanti kan...ada lagi cerita yg nk cerita ni...pasal aku mimpi kan Si Dodol...tah kenapa la aku mimpi kan die pulak kan...aku rase mimpi kali ni die bercakap dgn aku lak,...aku pon x taw asal tah die cakap dgn aku...aku pon x taw la...hehehehe...mimpi ni da x de lg kt dalam ingtan aku la..tah la...yela da lme aku mimpi ni la...dr hr ahad la...aduhai...x pe la...aku harap die akan bererti dlm idup aku satu hr nanti la...aku berdoa akan bersama dgn die nanti...hehehheh...berangan lak aku ni kan...da la uhhh...cukup2 la...rindu aku pon semakin teruk...aku patut ubati nye la...hehehhehe....da semakin parah rase nya la...sabar la fuza!!!cerita pnye cerita...aku lpe la plak...aku nk bg adik aku on9 ni.....

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...