Cerita ape pulak???

uittt...x de ape yg nk cerita kan...macam selalu la aku hidup hr nk kne kemas umah la...da mcm2 keje aku kne buat...tlong masak,kemas rumah la..ape2 yg berkaitan dgn rmh la...hehehe...rase nya semalam aku x kemas umah kot...aku kene dgr ceramah dgn radio...baik ppnye laa...hehheheee...lme la jugak aku dgr ceramah free je...heheh...mmg best la ceramah uh...membangkit kan lg semangat  aku sbg anak muda ni...hehehehe...aku rase macam nk gelak besar tp org x dgr lak...hahahahahahhahaaahaaaaaaaa.........da la uh...aku rase mcm x sbr da nk smbng stdy ni...lps spm ni....aduhaiii...dpt life yg br la next ni,,...hehehe....nk cerita ape lg la????da cukup la 2....nanti nk cerita yg hot lg lps ni....hehehehe....dadaaaaaaaa

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...