Semanis Coklat ??

Senyuman seperti semanis coklat...tu la ayat novel yg terakhir yg aku baca pada ptg semalam...sungguh x aku sangka kan...novel yg aku bc uh btol mnyentuh kehidupan aku yg sebenar nye..kehidupan remaja yg dilanda demam cinta sehingga menjejak kan kaki di menara gading...walaupun berjauhan...mereka tetap dilanda rindu tahap gaban..hehehhe...ape yg buat aku tertarik dgn cerita ni mereka telah berkawan sejak sekolah lagi..sejak tingkatan 1 sehingga lah form6..mne watak utama nya ...Fairuz Nawwar ...merupakan wanita yg biasa je...telah dilanda cinta ketike form1..lelaki yg meluahkan kata nya merupakan leleki yg berusia 17thn..is name Afzar..leleki ni cube untk mndpt kan nye tetapi tidak same sekali ht ni dpt menerima leleki itu...sungguh sedih sekali...tapi rupa nyeNawwar mempunyai perasan pada laki yg bername Engku Tarmizi..seorg lelaki kaya...yg juga sombong ...die juga lelaki yg tidak pernah bertegr dgn wanita di sekolah nye..
mmg best sgt cerita ni...ape bila aku bc teringin sgt nk jd mcm Nawwar...ada pnjang lg cerita nye...tapi diorg akhirnye bhgia jgk...heheheh...tgk la walau pon x pernah bertegur sapa tp akhr nye...bersama juga...wahhhh...kalo lah aku mcm uh...best nye idup aku ni...heheheh,,...disamping org yg cinta yg da lame aku tnggu kott...aku berharap sgt2...aku akan dipertemukan jodoh dgn die....aminnnnnnn....makbulkan la ya allah....tu je la...novel yg dpt aku tafsir kan....dpt nye dipasaran sekarang....

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...