Dah Berabuk !! Oh Tidak...

Assalammualaikum Dan selamat Malam...

     First sekali nak tnya kt semua follower aku nie..sihat ke tidak??puase penuh tak??hehehe...dah berabuk dah aku punyer blog nie hah..aku mintak maaf sangat sebab tak dapt nak post entri tiap2 hari ramadan nie..sorry dear...sebenarnya aku dah ketandusan idea nak tulis dan nak kongsi kan pada semua...yelah bg aku ..aku tak ade pon yg menarik berlaku pada aku sepanjang aku still duk kt umah nie...huhuhu..ade kala nya tuh memang lah terrsangat bosan..hahaha...macam tu pulak..cukup lah dgn mintak maaf aku untuk kali ini...insyallah lepas raya aju akan aktif untuk terus menulis lagi..tu pon lepas aku edit aku punye blog nie..aku nak mintak maaf jugak blog aku sekrg dah tak de lagu..aku sendiri duk tengah memikir nak letak lagu ape lagi lepas ni untuk anda semua..boleh tak follower aku nie bg pendapat nak letak lagu ape dlm blog aku nie??

    Secondnya,nak tnya kt semua...macam mane persiapan raya kau orang..hehehe..berapa pasang baju tahun nie..warna ape tema untuk tahun nie..kalo aku pula nak kata dah prepration uh ..tak sangat lah..hehehe..sbb aku sibuk nak siap kan barang aku nak pergi stdy..tak sabar lak rase nya..hehehe..insyallah besok aku akan turun KL tuk beli baju raya..tahun lambat sikit..mybe entri akhir aku dalam bulan puase besok lah..sebab hari sabtu aku dah balik kampung..tiap2 tahun aku akan balik kampung muar,johor...satu lain perasaan untuk balik kampung pun dah berkurangan..entah kenapa lah..nak kemas baju pon malas arr..rasa nak duk umah sendiri jep..hahahha..bile fikir sape lak yg nak masak kan aku lauk raya..bagi aku suasana raya uh belum ade lagi dalam diri aku nie..hehehe..lambat dtang agak nya..hahaa..insyallah besok aku p KL n aku akan tulis entri pasal besok yer..nie untuk dah berhari2 aku tak tulis sampai banyak sangat abuk nya..so nak raya nie aku kemas kan nya..yg penting umah aku dah siap sedia tuk raya..hahhaha,..dah kemas awal2 dah..jangan setahun sekali baru nak kemas umah kan..nak raya je baru kemas...ahhahaha..tak mo..tak mo..so persekitaran rumah kite kotor lah jadi nye kan..dah cukup lah nak melalut malam nie ..walaupun malas nak buat entri hari nie..hehehe..akhirnya hasil nya..jadi arr macam nie..panjang jugak..hehehhe...

    Sebelum itu aku nak buat ucapan sikit ja..pendek ja..  "Selamat Hari Raya Aidilfitri' dan maaf zahir dan batin...tak lupa selamat menyambut merdeka !

                                                      Salam Sayang Untuk Semua ! !


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...