Dugaan !

Assalammualaikum Dan salam Ramadan...

     Apa khabar semua nye??sihat??baguslah ..alhamdulilah...aku dekat sini tak berapa sihat sangat..batuk-batuk dengan selsema lagi..pening kepala lah..huhuhuhu..macam-macam aku terima masa bulan pose nie kan..dugaan betul lah pose tahun ini..baru first time aku kena macam nie..salah satu punca nya minum cuka epal..perggghhhhh memang sedap kot..macam penyakit boleh hilang kan..tapi bila dah minum kena lah minum air suam lebih sikit..aku tak boleh nak tahan kan..tuh yg kena macam tuh ...ni tak tahu bila boleh sembuh sakit ini..rasa macam nak ngis jer..kena makan ubat batuk uh..perggghhhh..bila dah kena penagan ubat uh..ape lg tido ooo...tak sedo diri dah aku dari tido..itu yg buat aku tak nak minum ubat uh..sekarang ini aku duk minum air panas..nak naik kembong perut aku dibuat nya..hahhahaa...dalam tawa ni ade jugak kesakitan nya..ikutkan hati hari malas nak tulis entri ni..disebabkan dah lama tak updates kan..tuh yg aku pon updates arr...

    Itu pasal kau sakit kan..hari ini pulak sebelom buke pose tadi...sebenarnya aku tak sengaja nak langgar durian uh...durian tu blom lg dikopek atau bukak lah..senang kan...habis kulit durian tuh kena dekat kaki aku ni hah..berdarah kott...nasib baik aku tak pengsan tadi..kalau tak...huuuhuhuhu...hbs aku...darah biasa arr keluar banyak kot..aku tanya dengan ibu aku...ibu aku cakap dalam luka nya tuh...hishhhhhh...tapi okay lah sikit sakarang ni...masa mula-mula kena tuh memang arr ...rase bisa jerpp...lepas tuh dah okay lah..dah letak ubat gamat nya...aku harap cepat elok luka aku ni dengan batuk selsema aku nie...tak tahan aku...ape2 pon aku kena kah banyak kan bersabar yer...

   Cukup lah entri hari ini yg aku nak kongsi kan kat semua nya...hehehhehe..happy memang happy..tapi ape kan dayakan...hope semua dapat meneruskan pose anda yer...

                                           Salam Sayang Untuk Semua!Dan Selamat Berpuasa !

2 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...