Header Buatan Sendiri

Selamat petang semuanye..ape khabar semua hari?hope diharapkan sihat sentiasa..choc dekat..bertambah sihat..
alhamdulilah...macam mana hari nie..diharapkan hari nie lebih baik dari semalam..
okeey entri pertama hari nie..choc nak bagi tahu dekat semua blogger..choc nak semua tahu..
choc dah pandai buat header sendiri..sekarang nie..hhehhee..
alhamdulilah..tapi cume tak berape cantik sangat lahh header nyee..biase2 je..
yelahh baru kali kedua try buat header nye..hehee..
excited jugak buat header nie..ermm..nak ker macam mana choc buat header buatan sendiri..
try untuk kali kedua..
ha ape lagi jom jenggah kat bawah nie..


kalau header 2PM nie..besar sangat lah pulak..huhu..

 yang nie simple je..tapi nak cari tulis yg lagi nice..
yang nie pulak choc try jec caka..kan chop hari tuh nak buat  segmen..tapi nie simple sangt..

So macam mana..oke tak..nie hasil kerja choc yang kedua..ermm..biase2 je..terlampau simple sangat..
agak2nye..ape kau orang nak komen..hehee..
komen lah sikit..boleh kan..
choc sedih gakk kan..bila choc mintak komen dekat entri pasal patut ker choc buat segmen..
tak ade sorang pon nak komen kan..tak ape lahh..
choc paham..nie semua perlukan kesabaran..ni hanya lah dugaan dan cabaran bagi choc...
tak ape lah..choc terima je..
ini lah dunia seorang blogger...sabar ajalahh..

Salam Sayang Untuk Semua...


2 comments:

  1. @siti hidayah

    huhu..simple sangt lahh..
    tak tahu nak letak ape lagi..
    ape pon thankss komenn..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...