Segmen : Mencari Blogger Setiap Negeri..

 
Salam 1 Bloggger..dan salam 1malaysia...kali nie choc nak join segmen dari Fatisya_Pinky..
menarik jugak segmen nie..lain dari yang lain..kalau nak join segmen nie..jomlahh...
Klik Aje ! !
kalau nak tahu syarat2nye..tekan atas nie..senang je...




Sekarang nie choc nak cerita sikit choc asal dari negeri mana??
cuba teka..choc asal negeri mana?ade siapa2 tahu ker?hheeehehe..
tak ape biar choc yang teka..ahhahaa...
sebenarnye..choc lahir dekat muar,Johor..
lepas tu menetap di Melaka..
dan sekarang nie choc berada di N.Sembilan..
menetap di sini..
tak lame lagi choc akan berhijrah sendiri sambung stdy dekat Kedah..
panjang pulak choc bercerita kan..so itu je lah yang choc nak ceritakan ponn...sorry terlebih pulak..

choc akan tag:
Aku Menulis
Super CoCo
Eya Amyra
Sekian untuk segmen ini..jomlah join..kite sama2 menyokong cik Fatisya kite..
Salam Sayang Untuk Semua...

6 comments:

  1. tq join this segmen erk..:-)bila dah tutup segmen ni akan sy senaraikn blogger2 semua mgikut negeri

    ReplyDelete
  2. Datang dari segmen yang sama http://nurainahusnabintizin.blogspot.com/2011/12/segmen-mencari-blogger-setiap-negeri.html
    Dah follow,kalau sudi,follow balik ya ^_^ Terima Kasih :D

    ReplyDelete
  3. Orang Tranung datang melawat. salam perkenalan :)

    http://dayahpunyerbelog.blogspot.com/2011/12/segmen-mencari-blogger-setiap-negeri.html

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...