: hari ahad yg agak bosan :

hari ini hari bestdy cuzen aku...first time aku wish lmbt..hehehe....ermmm.. ape2 pon aku ttp...besok hari tua aku la...hahaha..hari ini dlm sejarh aku bngun lambt..nsb bek aku sedar bngun solt subuh...lps solt sbh aku tido alik ....n lps tu aku mimpa kan seorang yg selama ini hnya dpn mata aku je...itu pon sebab kat sekolah...huhuhu...kali ini dlm mimpi aku dye hnye trsnyum je...tanpa kata2... aku x faham ape mksd tu semua...tah la..aku hanya anggp hanya mainan tido je...agk2 ape la yg dye nk sbnrnye...dia hanya lelaki idaman aku je...tp x ape la...mngkn aku bleh jd kan dye sbgai lelaki utk jd temaN sehidup aku nanti...insyallah...ape2 pon hilang la jgk rindu aku dgn dia...x pe la...walaupun x real...hehehe...aku minat ciri2 luaran dia...dan aku x sabar tunggu hari esok...hahahahaha.....                                            

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...