Penat sungguh hari ini !!! ??

pg2 lagi da pergi pasar..aduhai..huhuhu...sabar je la..lg pon boring jugak duk umh..ala x dela selalu sangat nk pegi pasar uh..mcm2 td aku beli dan belanja brg dapur..penat la jugak rse nya..hihhihihihi...lps pegi pasar aku teman kan sepupu aku pergi gunting rambut..walaupun hati begitu berat aku pon pergi la..nak wt mcm mne..aku da terpakse kne pergi jgk..huhuhu...aku larat kan jugak pergi..da la lme plak uh..boring nye..balik je tgk jam da pukul 10 lbh..hari ni jgk la aku kne pergi kumpe ckgu dan kwn aku..hilang jugak rindu aku pada kwn aku..huhuuhhu...lame da x jmpe kwn dan ckgu..tadi aku jmpe cikgu Bukhari dgn ckgu wan..semua nya ckgu kesyngan aku uh..dr ckgu Bukhari lak aku dpt semangat untk terus berjaya untk jadi seorng pendidik satu hari nanti..insyallah..dgn doa ibu dan ayh aku..aku mesti berusaha..demi mereka...bnyak sgt la aku dpt motivasi hari ni..lps 2 jmpe ckgu Wan ...hhiihih...seronokla sgt2 hari ni..aku dgr cikgu ckp ramai ckgu da pindah...ermmmmmm....untung la aku nasib baik cikgu kesayangan aku pindah lps aku da ambk exam SPM..selamat aku..hehehehhee...name ckgu Hafisah ..hari x dpt la jmpe ibu angkat aku..huhuhuhuuuh...Umi..sy rindu kt Umi..da lame da x dgr umi membebel dlam kelas..mne la Umi pergi hari ni..dgr tadi ada kelas..nak sgt jmpe dgn Umi...huuhuhuhu...nantila saya dtg..aku pergi sekolah hari in pon sbb nk anta buku kwn aku uh..buku ekonomi..lps 2 yg buat aku jadi penat sgt2 hari ni..aku turun tem 1..jumpe kwn aku 2 org ni...eahhhh..lupe nk bg yaw aku keluar dgn sape Nisa..ape2 pon hilang la jugak rindu uh...aku jumpe Ekin dan Ainul...sembang dgn diorg x ingt dunia aw...hehheheh...mcm2 cerita la hari aku dgr dr mulut diorg...heheheehh...diong minat 2 la ni la...mmg best sgt la...aku je still seperti org bisu..heheheeh...diorg kacau aku la ckp psal Dodol ..aku cume happy je la..ske lak aku dgr name laki uh...hehehehheheh...best nye kalo hari dpt hilang rindu kt die..jumpe die ker..best nyer...kalo jmpe die x taw la nk wt ape waktu uh..hehhehehe...msti tergamam la aku..hehheehee...ape pon hari ni mmg la pnat sgt...aku rindu kt korang semua..luv u korang la...ble agak kita jmpe lagi kan..dalah ...panjang sgt cerita aku ni...heehehhehe


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...