mengenangkan perkara yang berlaku dahulu

aku ni tah la nk kay ada mslh ke x taw la.ikutkan ht ni nk lpe ja psl ape yg berlaku antara aku dan kwn aku 2.aku sedih la.asyk2 ingt bnde da lps.aku ada 4 orng manusia yg dtg dr mne aku pon x taw la..hahaha.jht nye mulut ni.bila dikenangkan rase meluat lak aku dgn diorg ni.entah la nasib aku kot.aku ni kesian sgt kt org smpai org pon pijak kpala aku.da lme aku pndam kannye.sbr aku msh ada lg.dan x pernah ilang.aku x ske la dgn diorg..aku benccccccciiiiiiiiii!!!!!!!!! diorg laaaaaaaaaaaa..tadi aku terima msg BKM dia nk pnjm aku pnya kt buku tujuan nya nk beli nvl.2 je.semata2 nk 2.aku pon x phm la.orng yg wt jht kt dia.dia bleh ingt.bg hadiah la.macm2 la.aku rase nkmeyampah aku taw.lps 2 paling aku meympah sekali mse tahun lps PENDEK dgn BKM  bg hadiah dkt BHK .mcm2 la plak aku gelarkan diorgkan.hahahah...aku mmg jht.okeyla inilah luahan ht aku yg da lme aku pndam kan..sbnarnye aku nk cerita lagi.tp mse x mngizinkan aku utk tls lg la.aku mmg nk tilis lg tp besok aku da x bleh nk pendam lg la.aku da x tahan da.aku da lme tahan pasal ni.aku nk g join dkt www.sekolah sri bangsar.com sbb 2 aku nk cpt ni.kat sne mnyeronokan..hmmmmmmmmmm..selamat berhujung minggu ya !!!!!!!!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...