Paling indah aku dengar

baru sekejap kwn aku telefon aku.memberi berita baik untk aku.lelaki yg aku gelar kan nye "si Dodol".berita yg disampaikan hari ini.membuat aku rasa senang hati.rindu aku pada nya hilang sebentar saja.kwn aku ckp si Dodol keje dkt kfc 2 tingkt at sermban.kwn aku ckp ajakdiowg makan dkt sana.rasa malu la pulak.hehehe.x ape la aku ingt nk tgk dia kejap.x pon ajak ayh aku pegi mkn kt situ.apa2 pon aku happy sangt dgr pasal dia.semalam jugak aku da jd stundnt br di sekolah sri bangsar.hheee.mmg best.aku nak tulis novel dgnn cerpan.msti gempak la.aku nk cite pasal kehidupan aku.apa yg aku mnt mse zaman sekolah.aku aka tilis jgk kt blog ni.kpd semua penbaca blog nanti kan lah.terima kash kpd ain maisara cuz bg aku peluang untk mnjd novelis satu hari nnti.xsbr rase nye la.aku rase ni lah yg dpt aku kongsi kan hr ni.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...