Rasa bosan menusuk hati ini

hari ini merpakan hari cuti bagi budak sekola di negeri sembilan..sungguh membosan kan hari ini.aku macam biasa bangun awal pagi untuk kemas rumah aku ini..macam selalu aku mesti tidur depan tv..hahah..tak sengaja nak tidur sebenarnya..dengan tak sengaja nya..aku tak cukup tidur lah..malm tadi orang mana entah mengacau aku lena diulik mimpi ini..mimpi aku pula lain macam aja.."mimpi hantu".puas la aku baca ayat kursi pon susah betul nak hilang..aku cuba lagi sekali ...tapi alhamdulilah aku dah okay..lepas itu aku mimpi aku tengah berenang dalam air..banyak sangat air itu..memang best la...seronok pulak..hehehehe...okayla setiap mimpa ada sesuatu yang pasti tidak mungkin terjadikan..mimpikan mainan tidur..apa la nak dirisaukan sangat..cukupla laporan hari bosan aku...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...