: hari akuu membalas dendam : hahahahaaaaaa

ermmmm...hari aku membalas dendam kepada orang yg x ingat bestday aku.....aku mmg jahat kan???hari merupakan hari jadi minah sorg ni... miss M ...aku akan ingt sampai ble2...aku da  lama da sbr dgn dye la...mlm tadi yg buat aku menyirap sekali kwn ni  boleh antar msg yg besok bestdy si miss M ....ehhh, tolong ea bestdy aku ada ko ingt...tak ada kan...tuu aku bengang tu aku anta balik msg 2...aku cakap bestdy aku ada dia ingt...tak pon...puas la aku bergayut dgn dia mcm monyet...tak jgk dia wish aku..."sabar fuza"...but tapi kali ni aku tak bloleh berlembut lagi..cukup la...dgn ape yg aku lalui selama ku berkawan dgn 4 orng yg lain...sudah la...cukup la sampai lps keputusan keluar...aku da x nk jumpe lg da...benci nyerrrrrrrrrrrrr.........da bnyk kali aku kne mngalah je....tapi kali ini tak boleh nk berdiam lagi...ermmmm....semlm aku da buat permohonan ipta...da selamat da aku pnye...yessssssssssss.....tp cuma sikit je lagi yg nak kne tukar....ape2 pon lps result keluar...kdng tu aku terfikir nak jumpa miss M tapi ape yg dia da buat kat aku 2 xtak mungkin aku lupa kan nye...pernah la ketika aku susah dia tolong aku...tidak mungkin aku terhutang budi dgn dia...ala ape la sangat pasal gaduh hari tu je...ala benda kecik laa....aku x akan pegi rumah dia yg ada kt perak tu...entah la knape aku meluat sgt dgn dia...ada jg aku terrasa...huhuhuhuuuuu....lepas ni tak mungkin aku akan pergi ygk dia.....tak mungkinnnnnnnnnnnnnnnnnnnn........aaaaaaaaaaaaahhhhhhhhh..... i hate u miss M.. hari ini juga aku pergi teman ibu aku byr bil air daaaa...aku singgah tem 1...tapi aku jumpa "Budak kaca mata".. aduhaiiii...ape ni...aki mmg rindu kat dia sangat2....tapi bukan nak tnya aku sihat ke x??ni tak dia tnya pasal da wish ke lom....kg la wat aku bengang kan....aku cpk t la aku wish dia...kat fb kot.....hahahaha....aku terus belaaaa je dgn ibu....ape2 pon hari akan jadi pengajaran kepada miss M kan....hahahahaa....sudah la sam pai sini je......chowwwww cit chow....

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...