Hang Out !

 
  Selamat petang semua nye..alhamdulilah aku baru je sampai rumah..hari kan hang out dengan kawan..macamm yg aku cakapkan semalam..huhuhu..tak best langsung  hang out dengan kwan aku nie..lepas nie aku tak nak ar keluar dengan die..cukup arr..hari disebabkan terpaksa..sebab die nak belanja aku kata nya..alih2 belanja aku tengok wayang je..huhuhuhu..aku makan Mc.Dje..huhuhu..aku belanja diri aku arr..heheheh..jahatkan aku..nak tahu sebab ape kejap je kite orang keluar..sebab die nk jumpa BF die..hangin je aku..perghhhh..tahu macam nie tak payah keluar lagi bagus arr..buat aku bengang jep..menyirap je aku tengokk..da la kalau ikutkan hati aku nie..errrmmm..rase nak marah je..tapi aku tetap sabar ~
Ini layang kawan aku nk belanja sangt..


   Cukupla entri yang buat aku bengang dari semlam..hehehehhee..aku bengang arr...da la...aku tetap penat hari ini..nanti kan entri malam nie..entri yang betul hangat...hehehehe..kisah hidup aku yang makin berubah..ingat nntikan nye okeee....
                             Salam Sayang Untuk Semua...







No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...