Ngatuk Nya Mataku

 
    Selamat Hari Jumaat semua nya...ape kabar semua..hope semua nye akan sihat ye...alhamdulilah kite bertemu sekali lagi untuk kali ini....bersyukur sebab aku dapat jumpa dengan semua bloggger nie..tp di alam maya...hehehehhee...oke..aku nak terskan dgn tajuk entri aku nie...hari entah kenapa ngatuk sangat agak nye...diesebabkan semalam aku tidur lewat..boleh dikatakan lewat la 4pg br tido...huhuhuhuhu..mmg terbekkkk..hehehehehe..nk tahu buat ape...ahhh.. tak yah lah tahu...hehehe..lain kali baru aku bagi tahu...tp betul..aku serius ngatuk gile..nasib baik tak jadi gila..hahahhaa..lepas updater entri ini aku nk tido...ermmmmm...sedp nya tido...
ngatuk nye...tido dulu....

    Insyallah ,besok aku akan buat open house dgn kenduri doa selamt...dan besok juga aku tak sempat nk online..huhhuhu..tak dapt nk updates untuk hari sabtu punye....insyallah aku updates hari ahad malam..bile semua keje aku da selaesi..nantikan nya...insyallah.....

                                 Salam Sayang Untuk Semua..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...