Raya Pertama !

Assalammualaikum Dan selamat malam

    Apa kabo semua nye??Alhamdulilah..aku sihat...dan aku dapat raya sekali lagi untuk tahun nie...sorry aku lambt nak updates blog aku nie..ikout kan hati aku nie..nak tukar semua yang ade kat blog aku nie..ermmm..tapi nanti aku akan tukar jugak...kau orang kena tunggu lah yer...

    Okay sekarang aku nak cerita pasal raya aku untuk tahun kali nie..tahun nie raya biasa je...yang penting happy uh ade lah..sikit..yang penting aku dapat raya..tahun nie baju aku bertemakan MERAH...memang terbaikkk lah..tapi malang nyer tersama lak dengan family pakcik aku...huhuhu..tak pe arr..no hal lah..mne tak nye pergi beraya kat rumah sedara mara nye...semua cakap merah nye mak ngah..hehehheee...tuh yg best uh...nie je lah yang aku nak cerita kat semua follower aku nie...sebenar nya tahun tak berapa nak mengembirakan aku lah..disebabkan banyak masalah yang berlaku..macam2 aku kena tempuh nye..ade je yang berlaku..sabo je lah ~...

      Ini antara yang aku mampu nak kongsi kan kt semua..antara pictrure aku berbaju merah........

Makan dulu sebelum p raya


Merah uh !

My family tapi my dad tak de pulak...

Anak2 dara !

senyum .... :-)

Jadi model kejap....

Minum...Sedapnyaaa !

Jalan2 kejap !hehehhe
    Ini lah yang mampu aku kongsi kan dekat semuanya...hehhehehecukup lah untuk kali ini yer...walaupun terlambat...sorryyy...hehhehehe...

                                                              Salam Sayang Untuk Semua ! !

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...