Kurang Pandai Jugak Aku...

 
    Selamt petang readerku..ape kabar semuanye..aku alhamdulilah..sihat... cuma hari ini bosan sikit..hehehe...ermmm..cube baca tjuk entri aku hari ini..pelikkan asal aku cakap diri aku macam uh..nak tahu sebab ape..hehehe..pasal phone aku arrr..yang baru uh..aku nie tak ade keje pon godek la phone uh..macam function nye..lepas tu makcik aku nak bluetooth lagu kt aku..then aku pon cube larr..cari kat options takjugak jumpa..habs semua aku geledah..sampai sanggup tukar bahasa..hehehehe..cari2..tak jumpe jugakk..ape lagi aku pon fikir nak pergi kedai uh balik nak tnye...tu ape yg aku fikir sebab tak ade kesabaran nye,...hehehe..lepas masak je tadi..aku pon ape lagi mula kan untuk godek lagi...godekk punye godek jumpa jugak...itu la die..kesabaran sangat penting..ingt uh..itu yang aku nak kongsikan dekat semua..tu la ingt kan aku nie pandai sangat tentang hp..aleh2 tak pon..gelakkkk sendiri arr untuk diri sendiri la aku...

    Ape pon kena juga usaha cari sendiri kan...tu la usaha nye...akhirnye dapt jugakkan..so, aku kena ingt semua uh..bukan untuk aku je tapi untuk semua...Ini la entri aku yang tak seberape nie...sekadar kongsi semata-mata untuk kite bersama...kalau ade ape2 ilmu jom kite kongsikan bersama...boleh tak..
                             Salam Sayang Untuk Semua..

8 comments:

  1. kdg2 ada gak masa terlepas pandang...

    hehe

    ReplyDelete
  2. ermmm..btol uh..ala kite ini manusia kan..
    selalu bt kesilapan...hehehe

    ReplyDelete
  3. kite manusia tak pernah lari dari kesilapan..

    ReplyDelete
  4. btol uh mayra..hehehe..kite hanya manusia biase jep..

    ReplyDelete
  5. salam perkenalan

    blog yang menarik. pink gtu...huhu (^_^)

    singgah2 lah blog admin yer. nak kongsi entry silakan..mekasih

    ReplyDelete
  6. salam perkenalan jugakk..thanks..boleh jugak..thank sekali lg..

    ReplyDelete
  7. salam BW

    mekasih coz kongsi yer..admin hargai sgt2...mekasih

    ReplyDelete
  8. wasalam...

    sama2..thanks jugakkk...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...