Tension Nya !

 
    Salam 1malaysia...ape kaba semua nya??hishhhhhh..rindu betul aku nk updates blog nie...hehehehe..mcam cerita aku  nk kongsi kat semua...ape pon aku sihat..dan aku dikurniakan kesihatan yang sempurna...tp sekarang nie aku dilanda batuk...da mula tak sihat...hhuhhuhuuh...disebbkan kepenatan semalam..aku da tak sihat...hahahahaha...tapi aku still kuat lg...cerita pasal semalam...peghhhh..mmg ramai yang dtg umah aku..mmbe2 aku semua nye..terutama mmbe laki aku..thanks guys because hadir...hhehehe...tu cerita bab semalam...hari ini punye cite blom lg..nak taw kan..jommm...
    Hari ini punye cite..da terkantoi sape yang curi  phone adik aku nie...hahahahha..terkantoi kt fb oo...hehehehehe...malu kot..semua tahu..aku rase ade je yg tahu phone adik aku ilang...semua blogger yang rajin follow aku..so..tak payah nk cite lg ehh...sekarang tgh duk gaduh pasal tak mengaku...ini semua buat aku tension arr..da mlm nie aku sunyi tanpa die kot...tak pe aku faham masalah die sgt2..hehheehehe...gedikkkssszzz lak aku nie kan...tak dpat nk luah kan nye..tak pe...tension arr...aku rase mcam nk ngis jep..tapi tak boleh lah....hati aku nie masih lagi sebak dengan ape yang berlaku tadi...hishhhhhhhh...tak paham la aku...baru baik da gaduh lagi...tak pahammmmmm.....
Sedih kott..tp tu arr tak boleh nk ngis..hati yg sebakkk...

     Kenapa semua nye terjadi dengan pantas...huhuhu...semua nya da ditentu kan Allah...sabar bnyak...
cukup la cerita pasal hal tu...ohhh yeee..aku terlupa nak upload pic open house umah aku..insyallh besok aku akan buat entri khas..hehehehe..tungguu la yer..ape pon tetap tengah sebak dan rasa macam nak ngis je..huhuhuhu....

                                                Salam Sayang Untuk Semua......

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...