Hari Hari Rindu

 
   Selamat petang semua..ape khaber hari ini...alhamdulilah aku sihat hari ini..dan hari ini macam biase aku akan ganti puase..untuk hari da masuk hari ke4..tinggal lagi tiga hari lagi..hehehehe...Semalam kan aku ade cakp akan buat entri terbekk kan..hehehehe..tak ade entri terbaik buat aku masa nie lah..sepatutnye entri ini untuk entri semalam..disebabkan aku tidur awal malam tadi..jadi blog aku nie senyap je la...ehhehehe...aku penat sangat semlam..dah berhari-hari aku tak tido awal kan..tu yang  semalam aku tidur awal...itu cerita pasal semalam..da aku tak nak cerita ..aku tidur awal sebab nak elak dari marah org..hehehhe..semalm entah kenape aku tetiba je..hangin semala..dengan bengng nye lagi..hishhh...macam2 la semalam uh..aku pon tak paham nape nasib aku semlam uh..hehhehee...

   Okey cukup cerita pasal semalm..hari ini aku nak cerita pasal entri aku nie..aikkk..rindu kat sape lak nie??..hehehehe..really arr..aku mmg rindu kat si DIA..hehehehe..tiap hari kot..hahhaha...belah arr aku nie rindula sangat kan..tak kan da jatuh hati kot..tak mungkin arr..aku tak pernah rase macam nie untuk beberapa tahun nie la..dari lepas spm dan sebelum tahun aku exam lagi..entah nape la kali ini kan..ahhhh..cinta la sangat..pergghhhh..bosan !hehheehehehe....cerita pasal hidup aku sebelum spm..ermmm..pernah lalui nye,,serius  mmg tak bestt...yela kata pon cinta monyet kan..hahhahaha..itu dulu..zaman aku nakal lagi..budak kecik la kata nye..hehehehe...tapi sekrg ni tak nak arr fikir pasal cintan cintun nie..aku fikir nak stady lepas uh cari duit..untuk masa depan aku..hehehehe..da...cukupla fuza nak rindu nie..tak payah..semua nie...banyak lagi bende yang kau boleh buat..ehhehehee...lepas ini aku tak nak cerita pasal rindu lagi...hehehehehe...si DIA uh tak payah aku mention siapa die...hhehhehee..secret arr ! !

    Ini entri yang lagi merapu..heheheh..cukup la untuk petang nie..aku pon ade bende nak kena buat kat blog aku nie..hehehehehe...insyallah malam kang aku akan buat entri lagi..hhehehehee...
                             Salam Sayang Untuk Semua.....

1 comment:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...