Puasa Ke?

 
    Selamat Petang semua nye..macm mana hari ini...sihat ker??aku alhamdulilah sihat...hari ini hari ketiga aku puase..tinggal barape hari je lagi nak habis..rase nye 4 hari lgi..tak sabar nak habiskan hutang dengan Allah..heehhehe...da bape hari terselang...ermmm..nie aku nak sambung balik puase..besok pulak sibuk dengan hal nak jumpa mmbe..nak celebrate bestday die..hehhehe..tpape yg paling pentg die belanja aku..ahahhahaahahha..tuh yg aku suka sangat...hehehehe...

  Oke aku nak cerita pasal puasa hari ini..ade bende berlaku kat aku hari ini..nak tahu apa...nasib baik tadi aku tak termakan coklat MM uh..perggghhhh..tahu la kan coklat mmg aku suka..nasib baik tak ngappp masuk dalam mulut..haahahah..konon nye lupa ..hahaha..ingt balik hari ini rupanya puase pulak..tak ape buka nanti aku makan puas2...hehehehe..kuat betul aku makan kali ini..hehehehehee...hishhhh..comfirm naik berat aku lepas nie..da tak rajin nak jogging..jawab sendiri la ...nk jadi gemuk sangat kan..hahahhahahaahahaa..

   Cukupla untuk hari ini..Insyallah malam karang kalau rajin aku online..kalau tak ..errmmmm paham la..aku da  tido la makna nye uh..hehehee...ohhhhh ye..sebelum aku lupa ..aku nak ucap kan THANKS kt Mr.F sudi berskype dengan aku ini..dan layan kerenah aku semalam...yang agak2 sedih..huhhuhuhu..thanksss....
                                          Salam Sayang Untuk Semua..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...