Kabut je Aku nie...

 
    Selamat malam semua..hehehehe...tetiba lak rasa macam nak gelak...alhamdulilah selesai aku puase untuk hari ke3 hari ini..esok tak puase sebab nk hangout dengan kawan aku...besok merupakan bestday die..oke aku sebenarnya tak cerita pasal besok pon..aku nk cerita pasal aku bukak puase hari ini..laut mmg sedap arr..membuka selera aku..hehehehe..hari my ibu masak sambal sotong dengan ayam goreng je..tapi sedapla juga..dari tak de kan..
    Macam biase arr..aku nak panas kan semua lauk tuh..sekali aku panas kan sekali metabak uh..ye la beli dari pagi lak uh..mane nak panas da..so aku pon panas kan lah..aku pon letak arr dalam kuali dengan minyak yg sikit..aku masuk kan mertabak uh..konon nye nak pergi la cedok nasi..heheheeh..tinggal kan kejap mertabak uh..alih2 tengok da Hangus...hah?hbs arr..belakang mertabak uh je yg Hangus ..hehehehe...ape lagi aku pon kabut ar..tutup api..hahaha..tengok sekali ..hangus tang belakang..hhehehe,,...tp boleh makan arr..mash selamat lagi untuk dimakan..tak akan ade ape2 berlaku...hahahhahaa...ape pon perkara macam jarang berlaku kt aku..jarang2 ar..ahhahahaa..macam tak biase masak lak kan..hahahaa..
    Cukup la entri aku hari ini..aku nk buat entri lagi satu pasal hidup aku..nantikan...
                           Salam Sayang Untuk Semua...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...