Kesibukan Hari Nie...

 
   Selamat pagi semua nye..heheheh..sorry lambt update untuk hari ini..aku sibuk sikit..dengan urusan nak pergi sana..hishhh...tak sibuk lagi buat masa ini arr..kehidupan aku pon dah berubah sekarang nie...paham sendiri la ye...hehehehe..hari sibuk uruskan buka akaun bank dengan beli no pin ptptn...penat jugakk arr hari..ape pon sabar je la..semua nye da selesai..tinggal surat dari poli sampai je..hope cepatla sampai kat umah aku nie..hehhehe...sikit nye entri aku hari ini kan...yela..penat siang tadi pon tak hbs lg..penat hari sabtu pon tak hilang lagi..lepas tu tidur malam pon lambat je..besok kena dengar tazkirah subuh dari my mum..hehhehee...tak pe nanti curi2 arr tidur kan..eleh macam tak biase lak aku nie..hehhehe...

  Ape pon entri hari sangat membosankan bagi aku...aku tak ade mood nak tulis hari ini..tapi terpaksa jugakk..kena rajin updates..hehehehe...kalau tak rajin tak maju la blog aku nie kan...hehehehhehee...
cukupla entri malam nie yerrrr...
                                  Salam Sayang Untuk Semua.......

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...