Hidup Aku !

 
  Salam semua...ini entri yg kedua...kisah pasal hidup aku yang sentiase terkawal oleh orang yang cukup aku kenal...tapi tu dulu..dan sekarang aku tak tahu sape die uh..dari mana datang nye makhluk tuh...hehhehee...oke..aku cukup tak suka kalau hidup aku nie sentiase dikawal ..macam pergerakan aku nie..ape yang aku buat semua oranag tahu..hishhhhh..bosan tahu tak..boleh tak buat hal masing2..perggghhh..buat lagi benci lagi ade la..cukup benci..aku tak paham ape tujuan  hidup kau sebenarnya..nak aku tunjuk kan ke?arah tuju hidup ko..bolehhh....no hal la..aku da cukup sabar da..masalah nye ape yg aku buat kt fb aku semua nye tahu..aku online kat mane semua nye tahu..hishhh..suke hati aku arr..tak pasal2 semua nye aku nak kene remove..sekali aku remove kau baru taw..aku da terlebih sabar dengan kau ..tahu tak...

   Aku sekarang nie rase tak boleh nk hidup bebas sangat mcm dulu..lepas nie aku kena berjaga2 dengan blog sekali dengan fb..aku tetap kena banyak kan bersabar..huuhuuhuhuuhhu..aku rase nye..nie entri aku yg paling dashyt arr..aku hilang sabar...aku da lama da pendam semua nie..tapi cuma tunggu aku meletup je..sekarang nie aku mmg betol2 da meletup...tengokkkk..aku da marah da...tak pe cold balikk...anggap la entri yg tak baikk..hehehehe...

   Cukupla entri yg ketiga malam nie..have fun okat..jgn lak fun dengan etri aku nie..boleh dikatakan entri aku yg ini melalut..hehehehe.....
                                  Salam Sayang Untuk Semua....





No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...