Buat Kek Dan Biskut !

 
    Selamat petang..ape khaber semua nye?aku dekt sini macam biasa la..sentiasa sihat..hehehe..tapi hari ini aku puase untuk hari kelima..dan aku tinggal lagi dua hari lagi..Insyallah besok macam biase la aku kan puase..akan habis hari isnin nanti..hehehehe..tak sabar nak habis kan hutang nie,..lepas nie tak payah nak duk sibuk2 ganti nye..huhuhu...puase tetap puasa aku tetap kena buat keje rumah..tapi hari ini aku buat kek hishhh baru nak buat kek dengan biskut ..da habis raya arr..baru nak buat ermmm ..pergghhh..da puasa ekk..kena tahan lagi nafsu uh..ehehehehe...tak ape la..nanti buka dapat makan jugakk..hehehehe..ehhh..lupa nak bagi tahu kek ape?sebenarnye kek nie..kek marble coklat keje..hehehhee..sedap2.. nampak macam sedap je..tapi tak tahu la mcam mane kan..hehehehe..insyallah sedap kott..
Lebih Kurang Macam ini la

     Lepas tu,buat biskut..biskut pulak kan..biskut nie ape ekk name nye??chocolate chip cookies...perggghhh..semua nye coklat lak tu ..hehehhe..best2..sedap nye..coklat uh..hehehehe..coklat memang jadi kegemaran aku..kalau tak ade coklat tak lengakap hidup aku ini..betul tak??heheehhe..tak ape buka kang boleh makan..sepuas-puas nye...hahahahhaa...
Nampak macam sedap jekk..
   Ape pon tak sabar nak makan nie..lambt lagi pulak tu nak buka..heeheehe..sabar2..fuza...oke cukup la entri untuk siang hari ini....Sentiase la follow fuza yekkk..
                                        Salam Sayang Untuk Semua....


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...