Jogging La Sangat.. ! ! Hahahaha...

 
  Selamat Malm sekali..hehehe..entri kedua untuk malam nie...jumpa lagi malam nie..ermmm..tadi cerita pasal my ayah..kali ini aku nak cerita pasal aku pulak..semalam aku janji nak jogging kan..hahhahaahhaha~ ~..gelak jap..alih aku tak jogging pon pagi tadi..hhihihi..nak tahu kali ape yang aku bagi alasan kat diri aku nie.." MALAS" ...perghhh..jawab yang sangat berna..hehehe..macm tu pulak kan..senang je jawapan nye kan..selain tu pagi tadi aku mandi pon sejuk gile..hahahaha..ye la da lame tak bangun pagi2..lepas uh mandi kan..pergggghhh...menggigil aku dibuat nye..disebabkan malam semalam hujan tuh yang sejuk menggigil uh..heheheheheee...

  Hari ini pon petang hujan..ermmm..nampak nye malam ini bertambah la sejuk kot..besttt..lena la tido aku malam nie..silap2 besok aku tido sampai lupa nak pergi jogging..hehhehe...Insyallah besokk jogging kot..hahahaha ~..da la aku tak nak duk kt umah je kan..bosan kot..kompleks sukan dengan umah aku tak la jauh mana pon kan...sekali-sekala aku kena jugak keluar dari umah nie..sampai bila kan..so aku kena fikirkan badan aku nie jugakkk..ehehehhehee...  
Rintihan hujan seperti mengerti ape yg aku sedang alami di saat itu..
   Cukup la entri aku malam ini..hati aku masih tak boleh terima sekarang ini..ape yg berlaku pada aku..semuanye ade hikmat..ape pon selamat malam semuanyee...jumpa besokkk..dengan entri lebih menarikk...
                                   Salam Sayang Untuk Semua....

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...