Saya Asyik Ganggu Awak Je Kan....ERRRMMMM..Sorry...

 
   Selamat malam semua..ermmm..ape khabar semuanye??hope semuanye sihat je..hampir setiap hari aku terlambat buat entri..kenapa yekk??ermmm..tadi lambat disebabkan adik aku..die nak cari soalan trial SPM..so aku kena ikutkan..aku kena dengar cakap die..ape pon kite teruskan dengan tajuk entri aku kali nie..ermmm..kenapa nieee??sape la yang aku ganggu nie..hahhaha..nak kata aku dah ade tooo..opppsss..belom lagi larr..aku belum sedia lagi lah..oke2..kite teruskan nyee..tak sebenar nye macam nie..sebenarnye just friend dekat FB jep..aku ini asyik ganggu die jep..ermmm..aku nie macam latak paham2 kan yang die busy nak siap kerja die..almaklum laa..dan nk habis sem..ermmm..aku kena la paham..but aku tak kisah sangat..mana la tahu die da ade orang punyer ker..aku nie asyik je nak gnggu die..ala aku nie biase arr..kalau da bosan tak ade ape nak buat aku IM dengan die dekat FB..macam tak kenal aku..bosan2..untuk berapa minggu nie...

   Tujuan aku tulis entri nie..sebab nak mintak maaf sangat selama nie aku asyik ganggu die je..dan jgn risau lepas nie sy dah tak ganggu awk da..nak mention ke sape die..ermmm..oke2..Mr.F...tuh lar die..sekali lagi nak mintak maaf n thanks selama nye sudi layan kerenah sy..Hope Mr.F maafkan saya..jangann risau lepas nie saya dah tak ganggu awak lagi..saya janji...jangan risau je...

  Ohhh..ye..aku lupala..kan aku ade bagitahu nak buat entri terkenang kan..tapi sambungan nye...nantikan la yekk..hari nie fuza belum ade mode nak tulis..tnggula yekk..kalau sudila nak tnggu..hehehe~ cukupla malam nie yekk..jom layan MAHARAJA LAWAK astro warna...
Salam Sayang Untuk Semua...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...