Sakit ! aduhh...

 
   Selamat malam semua..diharapkan semua nye siht la yekk..aku hari ini demam arr..rase da tak larat nak online..dan nak tulis entri ini..tp kena larat kan jugakk..hehehehe~disebabkan entri hari ini belom ade lagi...aku pon taip arr..walaupun kepala nie tgh pening..aku tetap larat nak post entri ini..oke ,nak tahu macam mane boleh demam..mula nye..aku memang sejuk giler..lepas tu pagi tadi bangun tengok ke aku da mula sakit tekak..petang tadi aku terus diserang sakit2 badan..aku sendiri tak tahu ape yang aku da buat sebelum ini..huhuhu ~ermmm..macam2 la aku ini...hishhh..
   Ini pun badan tengah sakit2 lagi..badan da mula panas pulak uh..pergghhhh..mmg tak lena la aku tido malam ini kan..huhuhuhu...nk pergi klinik tadi ibu pulak tak bg pergi..sebab takutaku belum betul2 demam lagi..hehhehe~ tahan je la...Besok baru pergi...nak makan mase sekarang ini just makan ubat sakit badan je arr..nk bagi demam aku ini keluar...huhuhuu..lame nye nak tnggu besok...aduh...kepada semua blogger doakan la aku cepat sembuh ye..aku rindu nak online  lame2..hehehehe...

  Cukupla entri malam ini..jari nie rase lenguh lak nak menaip laju2..hehehe..cukup la entri pendek aku malm nie..so malam ini kena tido awl..sebelum tu nak pergi makan ubat la...
                              Salam Sayang Untuk Semua....

2 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...