Puasa Lagi ..

 
   Selamat malam semua nye..ape khabar semuanye??aku alhamdulilah semakin sihat..hehehehe..rasa macam da lame pulak tak kemaskan blog aku nie..dengan tak updates  nyee..hehhee..sorry sebenar aku tak ade bende nak tulis..akutak nak merapukan blog aku nie kan..nanti orang cakap ape pulak kan..huhuhu..tak ape hari ini aku ade bende nak cerita kan ..entri hari sabtu aku pasal geram kan..Mr.N701 aku uh..siapa yang follow aku mesti tahu kan sebab nye...oke aku nak ceita pasal aku puase hari ini..kan aku da cakap sepatutnye aku habis puasa hari ini kan tapi tak pon...hishhh..fuza jangan nak marah2 pulak yekk..sabar banyak2..hehehe...ade sebab aku tersendiri..

   Oke jom baca cerita aku puase hari ini..aku sendiri terkejut asal aku makn banyk sangat hari ni..mase bukak aku makan ayam masak kicap dengan sayur campur..pegghhhhh..sedap kot..kenyang aku dibuat nye...hehehee...aku tak tambah nasi langsung tapi boleh kenyng lak tu..lawan pulak dengan air sirap yg aku buat sendiri..hehhehe...pergghhhhhh...itu memang da cukup kenyang uh..oke lepas buka..nenek aku suruh buat maggi..maggi..pergghhhh..mmg tak la aku tak makan ann..hehehehe...aku bedal gak..sedappp..lagi arr adik aku yg masak..mmg sedap..kenyang giler..da makan aku pon solat arr isyak..fisrt time aku makan kenyang sampai mcmnie..hishhh...mase solat arr aku rase macam nak muntahh..nasib baik tak la..huhuhu..selamat aku...besok macam biase arr aku puase..macam biase..besok la last aku puase nye...tak sabar nye...
Comeii pulak Kartun nie..
  
   Cukupla entri aku hari ini..dengan aktiviti aku kat umah nie kan..tak ade cerita lagi arr..insyallah aku akan cari cerita yang aku nak kongsikan kt semua..cerita yg terbaikk dan the besttt..terbaikk dari ladang,,,
                           Salam Sayang Untuk Semua....

1 comment:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...